tisdag

Jag har haft en grinig bebis här på eftermiddagen.. Nu har hon dock slocknat på mitt bröst :)
Jag hade tänkt städa idag men skrutt har inte alls velat så jag har inte gjort speciellt mycket..
Jag ska försöka dammsuga nu innan klockan tio.. Vi får se hur det kommer gå..
Annars får jag ta tag i det imorgon.
Jag har iallafall kollat nyaste avsnittet av gossip girl.
Nu är det en månad till nästa gång!!! Hur faan ska jag klara det? blää :P haha

Igaår drog jag till Tumba och klippte Smilla och Madde :)
Vi åt middag och drack kaffe också.
Smilla tyckte min skrutt bebis va jätte söt. Och hon va såå snäll!!
Klappade och pussade och kramade :) Snuttan!
Hon har blivit så stor på så kort tid!

På torsdag kommer farmor, på fredag kommer Linnea och på söndag drar jag förhoppningsvis till borlänge!
Ska bara hitta tågbiljetter som inte kostar skjortan :) Och där hittar jag förhoppningsvis lite julklappar..
Jag har nämligen bara köpt en än så länge. Men det är den viktigaste. Nämligen Enzos.
Sen vet jag precis vad jag ska köpa till lillebrorsan.
Resten är inte lika lätt.. :P

Någon som har nått bra julklappstips?
Dom här skorna önskar jag mig av tomten ;) haha


Crocs


Uggs

Men egentligen så behöver jag bara körlektioner så det är det ända jag sagt till folk att jag önskar mig.
Man får passa på att önska sig sånt som man inte är så bra på att köpa själv.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0