<3

Nu är det snart dags för sängen!! Wihoo jag kommer somna på 0,2 sekunder idag känner jag :P MEN jag är fortfarande vaken och uppe och det är ju bra.. Nu väntar jag bara på att madde ska ringa, sen ska jag joina älskopälsko i sängen. Jag fick kinamat till middag som jag önskade =) Han är söt min älsk. Och när vi kom dit för att ta med oss så satt sys med sin lillafamilj där och åt =) Så jag sniffade lite på enzo när han satt där och sög lite på kycklingen :P Men det mästa hamnade på golvet.. Medans vi väntade på maten och sen åkte vi hemåt. NU vill jag att madde ska ringaaa.. NATTI!!



Här är en annan gammal bild på mig, och Smilla.. Måste ju vara typ två år sen.. =) Sötkorven! Hon var så liten där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0