Aggressionsproblem?

Idag har jag pluggat, blivit klar med presentationsdelen av arbetet om HIV som jag och en klasskompis håller på med så nu är det bara den skriftliga delen för VG-MVG som är kvar och det hoppas vi hinna göra klart på tisdag. Känns skönt faktiskt. Sen när det är klart ska jag börja med psykologiuppgifterna. Sen kom pypy och färgade håret. Markus kom och käkade middag och jag har haft tvättstugan från kl sju. Så ere.


Den senaste tiden har jag märkt att jag väldigt lätt blir sjukt irreterad på folk. Väldigt ofta. Nästintill jämnt om inte folk läser mina tankar och gör som jag vill. Det gäller alla. Folk jag känner och idioter i tunnelbanan/bussen. Det är sjukt jobbigt och snart känns det som att jag kommer stå ensam kvar för att ingen kommer vilja va med mig när jag är ett sånt här monster. Det är inte PMS, det har hållt på i lite över en månad.. Och jag kan inte FATTA varför?! Varför är jag arg på ALLA? Jag har ett super liv med underbara vänner och en perfekt familj. En sambo som är allt jag önskar mig och en hund som är söt som socker. Det finns egentligen ingenting att klaga över. Inget att va arg på. Men jag blir väldigt snabbt super irreterad och det finns alltid en anledning, men anledningen är egentligen så otroligt löjlig. Tillexempel, Sambon min fick sig precis en rejäl avhyvling på grund av att han låg i sängen och tuggade pringels så det knastrade i heeela lägenheten, Jag stog i badrummet. Det var inte bara ljudet av hans äckliga tuggande på chipsen, det var också mina chips som jag köpt och inte ens fått chansen att smaka på.. Jag vart rosenrasande. Och detta hände precis annars hade jag inte kunnat berätta om det. Eftersom det är såna här små grejer så kommer jag aldrig ihåg dom ett tag efter att det hänt. Dock kan jag gå och vara förbannad på nån eller nått ett bra tag om jag inte får skälla ut personen de handlar om. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?? Jag vill i princip att folk i tunnelbanan ska hoppa av i farten och dö för att dom står för nära mig eller pratar för högt i telefon!! Ska jag uppsöka läkare? Vad är mitt problem? Varför är jag såhär?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0