Beroende

Vi har ju alla våra små eller stora beroenden.. De flesta vet ju mitt stora som jag håller på att lägga av med.. Och jag har nu ett nytt.. Min Dolce Gusto har gjort mig beroende av kaffe.. Inte shysst tycker jag.. Jag är ju redan beroende av te. Kan ni fatta hur mycket jag dricker om dagarna nu? Jag kan tillome ta en kopp kaffe till maten!! Jag är sjuk i huvet :P haha. Inte bra. Och dyrt blire i längden när man häller i sig fyra koppar om dagen. Matte sa att han skulle gömma min circolo. Då hota ja han med att jag skulle go bananas on his ass om han gjorde det! haha.

Annars så är jag feting trött för jag har bara sovit fyra timmar inatt. Jag var aptrött igårkväll men kunde inte somna för det så jag somnade vid fyra.. Och sen upp och till skolan imorse. Nu är alla VG och MVG uppgifter för kursen omvårdnad klara så nu ska dom bara in =) Sen har jag och matte festat donken med hans lillesyrra. Just love her!! Så nu ska jag snart ta mig i kragen och slänga mig i sängen. Imorgon kommer ÄLSKADE momo och moffa hit och klipper sig MYS! Jag ska såklart bjuda på kaffe ;) hehe. NÄMEN NATTI!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0