Hej alla glada!

Det här får bli ett snabbt inlägg för jag har nyss kommit ut ur duschen och måste verkligen sminka mig och göra mig iordning fort som f*n!! För om en timme ska vi va inne i stan på resturang! Älskade svärmor fyller nämligen 50 på tisdag så vi ska ha suprice middag för henne ikväll =) Kommer ca 30 pers dit så det ska bli riktigt kul!! MEN min man kommer självklart på NU att han vill klippa sig.. Vi får helt enkelt se om jag hinner :P Men men. Jag har haft en bra helg i övrigt.. Igår var väll lite kaotisk efter praktiken men allt löste sig och nu blickar vi framåt!! Later!!

Ikväll börjar big brother på tv 11! Måste kolla om någon man känner är med!!  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0