LEDIG!

Jag är ledig hela helgen wohoo =) Så himla skönt! Nu håller jag på att städa efter gårdagens bravader :P Min älskade man fyllde ju 24 igår så vi hade lite folk och barn här på kvällen.. Det var verkligen super trevligt. Nu ska jag ladda om diskmaskinen och sen dra fram dammsugaren.. Kanske borde passa på att sätta på en maskin med smutstvätt också.. Har ingen ork för sånt i veckorna nu när jag praktiserar hela tiden.. :P Sen ska jag torka av köksbordet och vardagsrumsbordet och sen är det fint igen =P Lite senare måste vi också åka och storhandla. Vi har ine så mycket mat hemma nämligen. Undra vad man ska hitta på till middag? Later!



Min underbara man! Föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0