Lovely

Igår spenderade jag nästan hela dagen med att städa. =) Det vart så fint och sen så hann jag tvätta massor med kläder och nu har jag vikt in det mästa av det och fortsatt med resten :P SÅ himla skönt! Nu har jag det gjort så slipper jag fundera över det i veckan när jag är helt död. Har diskat hur många maskiner som hellst också. Och Igår när jag hade städat klart så åkte jag och mannen med Mulle och Lappen och käkade thai i kungens kurva, det var sååå gott och efter det åkte vi och storhandla. I vanliga fall brukar jag alltid vilja åka till ICA MAXI i botkyrka men nu åkte vi till Willys i älvsjö. För dom har mitt kaffe till dolce gusto som jag älskar ;P Vi fick med oss massor med mat och annat bra det ända som jag totalmissat nu efter den här städhelgen var att jag skulle behövt fylla på med tvättmedel. Men jag får köpa med mig någon dag efter praktiken istället.  Sen kom matte på att han ville dricka så vi drog oss hem till oss och sen kom bella också, det vart massa drinkar och vitt vin och matte mådde inte så bra inatt :P haha Snart ska jag försöka klippa min man så jag får det gjort också. Om han bara kunde sluta prata i telefon någon gång :P Annars tror jag att dagen blir lugn. Hemmagjord pizza till middag =) mums!



Mulle hadde kul på willys. Texten till bilden vart: Tias kan behöva den här om sarah kanske blir arg snart.. :P



Sen vart det ett jävla drag hemma hos oss ;P hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0