Lovely

Idag har jag förutom att jag vart ute med hunden, lagat lunch och vikt in alla kläder i garderoben varit hos Madde. Hon behövde klippa sig så vi körde en extreme make over! Hon har ju aldrig färgat sitt hår förut så nu hade hon fått för sig att hon ville det så då övertalade jag henne att klippa en decimeter också =) Och lugg, snelugg. Hon vart så himla fin! och jag måste ju ta på mig äran. Jag är så sjukt grym frisör. Jag är den bästa jag mött på att klippa luggar och mina kunder är alltid nöjda. Jag har tamejfan kunder som kommer från andra länder för att komma till mig!! JAG ÄR AWESOME!! Grym. Bäst helt enkelt. =) Dock efterlyser jag någon som är lika grym som jag som kan klippa mitt hår?! Kom igen..  NÅGON?!

Nu är klockan fett mycket men jag kom hem vid tolv.. de e därför. NATTI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0