Plugg

Jaha.. Idag har jag klippt min mommo och moffa! MYS! Kyra passade verkligen på att gosa satan med dom när dom var här. Först satt hon i moffas knä hela tiden mommo klipptes och sen när moffa klipptes så låg hon med mommo som huvudkudde i soffan haha.. Sen har det inte hänt så mycket mer spännande.. Jag har gjort en overhed och försökt plugga in lite om hiv.. Imorgon ska jag redovisa arbetet om det inför klassen..

Nu sitter jag och dricker kaffe.. MEN jag har inte kunnat sova sen i måndags så jag misstänker att jag måste börja trappa ner.. iallafall på kvällskvisten.. :P höhö..

Nu ska jag ta ut kyra på kvällsprommis och kolla om kanske madde har lust att prata en stund. Sen ska jag verkligen försöka sooooova!! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0