Snabbis IGEN!!

Jag har brottom igen. Fast den här gången är det sängen som väntar. Ska upp sex imorgon och känner verkligen att sömn är något som min kropp skriker efter.. Imorgon blir det nog power nap när jag kommer hem innan vi åker till Suss för att äta TÅRTA!! =) På fredag fyller min man år också! Attans.. måse fixa nått till honom... Om jag inte tar det på fredag när det klirrar till lite i kassan.. bla bla va jag snackar strunt!

Idag har jag haft mina underbara lånebarn! Jag har dom och övar på mamma, pappa barn haha. Smilla och Colin är dock så snälla så det är inte mycket att öva på.. JO bära båda upp för trappan var ett träningspass.. :P Matte fick Colin och somna och va fett stolt över det och jag powernappade i soffan med Smillisen.. =) Det va mys på hög nivå. Sen kom madde och rikard och jag bjöd på lasagne..

Sen bar det av på intervention på söder med 5 fiina tjejer. Det var sjukt mysigt faktiskt. Måste göras om MEN någon gång jag är lite piggare.

NU ska jag sooooova!! =) NATTI!!



Monki face =)




(bilderna är från december)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0