Tråkig?

Jag känner mig så otroligt tråkig.. Jag har inget intressant alls att updatera er om.. Idag har jag totalt slöat ner mig i soffan. Dock orkade jag laga lunch till mig själv :P Inget jag brukar fast att jag inte gjorde nått avanserat.. Köttbullar och mackisar.. Sen kom mannen hem och sen åkte vi och käkade thai på grill och wokhuset i masmo. Bervid ava mc ligger det nu. Helt underbar mat och service! Tipsar om det för det var såå bra! Sen åkte vi hem och slappa lite mer.. Jag har iochförsig gjort lite nytta idag för jag har tvättat typ 4 maskiner!! Det behövdes kan jag säga men har MASSOR kvar... Tänkte försöka hinna med en imorgon innan praktiken. Sen får jag vänta med resten tills sondag typ.. Snart ska jag joina älsko i sängen =) NATTI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0