Underbara torsdag!

Idag har jag haft en helt underbar dag!
Först var jag i skolan och hade min redovisning. Det gick super bra, jag kommer helt klart att få MVG! Vår lärare satt och nickade och log när vi gjorde våran presentation och till skillnad från ALLA andra i klassen så kunde faktiskt jag och Tomi svara på ALLA frågor som våran lärare hade! =) Vi är helt klart BÄST! Och sen aploderade hon när vi va klara och det gjorde hon inte med någon annan.. Tveksam på bara om vi verkligen va såå grymma eller om det var för att vi är dom enda som gjorde uppgiften rätt OCH behärskar det svenska språket.. Hmm men endå! Vi är grymma!

Sen handlade jag och hämtade ut H&M paket och sen hem och vila och pimpla lite kaffe! Sen vid fyra utmanade jag snöstormen och knatade ner till syster och Enzo! Där käkade jag och matte middag och sen kom mamma och marcus också dit =) MYS på höög nivå! Eftersom jag FORTFARANDE inte kan sova på nätterna prövar jag nu att inte dricka kaffe efter sex. Vi får hoppas det funkar för jag börjar bli riktigt trött kan jag lova!! OCH jag fick en super fin tröjja av min syster! Med döskallar på. Sååå fin. Men dragkedjan gick sönder på en gång så hon skulle försöka få tag på leverantören och byta eller fixa så dom betalar skräddare. HOPPAS för den va sååå fin. SÅ sarah! =)

Nu ska jag gå igenom blogglistan och sen hoppa isäng innan jag blir pigg igen! NATTI!!





Jag bjuder på dessa sålänge. När mosters lilla BUS bara va ett dygn. Nu e han ett om tre veckor!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0