Underhåll

Tur att jag valde att updatera nu.. Det kommer tydligen inte gå att logga in mellan tolv och ett.. :P

Iallafall.. Det såg inte så tokigt ut med "halvblonderad" utväxt. Man såg det inte ens :P Men nu har gag blekt framsidan också. Sköönt. Idag använde jag mig av jane hellen blekningen ultrablond. Kom nog på att jag gillar swartzkopf bättre ändå... Annars har jag idag varit i skolan, kollat på film och tränat. Inte mycket spännande alltså.. Imorgon blire skolan igen nästan hela dagen.. Hoppas det går fort.. Nu ska jag dricka varm choklad från dolce guston =) Vart så sjukt sugen på de. Och sen väntar sängen. Måste BTW verkligen läsa ut min bok nu.. NATTI!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0