Vad händer?

Tjena mittbena, Vad händer? Vad gör alla? Ingen bloggar iallafall för det är typ två av mina furtielva bloggar jag läser som updaterat idag. Trååkigt!!

Igår klippte jag Tobbe, och sen vart det middag med la familia hos mamma och pappa. Marcus bojkottade det hela för han skulle på bio med sina kompisar.. Tråkmåns ;P haha. Sen tvättade vi bilen och åkte hem och kollade på film. Alltså inget melodifestivalen för mig. =) Jag är igentligen inte emot jippot.. Jag älskar det iochförsig inte heller.. men jag kan kolla på det.. MEN min kära man skulle nog hellre hoppa från en bro än att kolla på melodifestivalen.. så det brukar inte bli så att jag gör det heller.. Jag glömmer lixom bort att det går :P

Nu ligger jag på soffan och han i sängen och kollar på nån pangpang film.. Jag orkar inte med sånt just nu.. Men då när jag tänkte roa mig med bloggar så updaterar ni inte!! Vafan! Så nu tänkte jag ta och kolla nyaste The Big Bang Theory istället!! Nyaste kom i fredags morse! SÅ jag ligger efter!! =) Ha en bra söndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0