yey!!

Nu ska jag också bli fin =) Håller på å bleka utväxten! Men beslöt mig för att bara ta "bakhuvet" idag och från öra till öra imorgon.. För det tar ett tag att sätta i på mig själv så för att inte tappa halva håret beslöt jag mig för att dela upp det :P Så imorgon kommer jag se skitrolig ut :P haha men det skiter jag i.. Ska ändå bara till skolan och sen träna.. Sen så fixar jag resten innan jag duschar efter träningen.. Toppen! Weeii!! Nu ska jag fixa lite dip och sen blire mys i soffan med min man innan det ska sköljas ur! Sen ere Nattinatti!! =)



 

Idag har jag använt mig av den här och spetsat den med mina egna grejjer.. Förmodligen ingenting som rekomenderas varmt.. Eller snarare GÖR ALDRIG SÅ SJÄLV!! hahah.. Men men jag är ju frisör så jag får exprimentera.. Om håret ramlar av e de ju mitt fel :P I vanliga fall använder jag mig av jane hellen men den här fick jag i julklapp så den måste ju användas.. Om jag bara skulle få arslet ur vagnen och åka till min gross så skulle jag iochför sig ha världens bästa blekning hemma jämnt.. Men jaa jag ska.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0