3 pass kvar

YES nu är min sista jobbhelg över. Egentligen hade jag tänkt gå och lägga mig för länge sen men min älskling jobbar natt och jag hatar och ligga och försöka somna utan honom så jag sitter här och gör mig säker på att jag kommer somna direkt när jag lägger huvet på kudden :P Haha det kommer nog inte bli ett problem.. Somnade 5 imorse och vaknade i ett ryck 10:40. Skulle egentligen gått upp tio för att gå hemmifrån kl elva men eftersom jag har lite problem att somna har jag också lite problem att vakna.. Iallafall så drog jag på mig sminket och kläderna på 20 minuter och han iväg i tid endå.. När jag kom ner på perongen för att hoppa på min tub så hade dörrarna precis stängts men jag såg chaufören längst bort i andra ändan så jag sprang som en dåre och vinkade åt honom och han släppte på  mig :D TACK! Du gjorde min dag! Hade inte velat bli sen till jobbet. På jobbet rullade det på som vanligt och nu har jag jobbat min sista helg och har bara tre pass kvar!!! :D :D Som pypy sa, jag ska fira med champagne! Dags att ta en tripp förbi systemet och köpa hem en flaska och läga på kylning :D

BTW jag har träningsvärk i benen :/

Lite nyår:







Sista kyssen år 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0