Arbetslös

Nu är jag arbetslös! Jag har ikväll gjort sista passet på ICA och sätter nu målet mot drömmarna på förlossningen. Funderar på att läsa ända till barnmorska men det tar vi när vi kommer dit. Nu ska jag bli klar och få jobb som undersköterska på förlossningen. Det ska inte bli nått problem för jag ska få as bra betyg!!

WOHOO jag ska aldrig mer tillbaka till jobbet! Ingen kan förstå hur bra jag mår! Nu är jag så sjukt glad över detta! Det ska firas! Imorgon ska jag fan köpa champagne! =D =D =D =D yey!!

Och mormor har flygits hem till Sverige och morfar kommer på lördag! Imorgon ska jag få träffa mormor!! YEY!! =D =D Allt löser sig till slut! ALLT!! =D YEY! Nu ska hon bara bli opererad och frisk. Hejja mormor friskt humör skortan hänger utanför!

Nu ska jag hoppa isäng, bums! Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0