Bläää

urk, blää, uscha, fy. Jag har Ont i magen, oro, nervositet. Jag kan inte förklara. Men det beror på begravningen som jag ska på imorgon. Nicole. Underbara människa, vila i frid. Jag känner verkligen super starkt inför detta.. Ångest har jag. Jag tror att det är för att imorgon kommer det bli så uppenbart att hon verkligen är borta. Jag vill inte inse. Jag vill inte tro. Men går jag inte så kommer jag ångra mig resten av livet. Och efter begravningen är det jobb som gäller. Hur jag än mår. Det känns också som en press. Kommer nog inte blogga alls imorgon. Kommer ha hela dagen full och när jag kommer hem måste jag kasta mig i sängen för på torsdag börjar skolan. Det kommer att bli kul och skönt. Men just nu mår jag bara dåligt inför morgondagen. Tur att jag kommer ha fina vänner vid min sida. Jacki och Nett. Nu ska jag kolla bankkontot sen natti!


Kommentarer
Postat av: Mama Malin

Hej sarah!

Ja, vad kul! Kommer du själv eller tar du med någon? Behöver veta till listan jag pysslar med =)

2011-01-12 @ 07:47:22
URL: http://minbebis.com/blogg/mamamalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0