Dålig

Jag är sämst. Men jag har haft lite annat för mig. Igår var vi och tränade och pypy var med!! Hon var med idag också när vi träna =) Trevligt. Jag har idag städat också och vart på banken och satt in pengar. Jag har fått massor gjort. Nu ska jag torka av spisen och sen hoppa isäng. Hoppas verkligen på att kunna somna inatt. Sen jag vart sjuk har jag somnat runt 5-6 på morgonen. =( orkar inte med det längre. Nu är klockan mycket ändå så vi hoppas på att mitt bloggläsande har tröttat ut mina ögon. ;P Imorgon ska jag klippa farmor och sen ska jag till liljeholmen och byta en tröja som jag köpte till matte i julklapp men som är förliten.

Någon som har nått knep för att somna när man inte är trött? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0