Gott nytt år!!

Jag börjar året med ett ganska sent inlägg.. men ändå bättre sent än aldrig.. ;)

GOTT NYTT ÅR!! =)



Både jag och matte jobbade ju nyårsafton och jag slutade sex så för mig var det då bara att skynda hem den komunala vägen så fort det gick.. Gick inte så fort jag var hemma kl sju.. Jag bytte om, Matte duschade och sen klippte jag honom fort som fan. Jag tror det var min snabbaste klippning ever tog mellan 5-10 minuter. Men snygg vart han :) För jag är så jävla grym jag önskar att jag hade en lika grym frisör som jag är.. ;) Aja sen tog vi stora bilen och åkte hem till Pypy och fick fin middag :) Tre rätters och allt :) SUPER tack Tuula och Jonny! Och såklart pyylampii.. Sen spelade pypy lite gitarr för oss och sen åkte vi förbi syrran och sa gott nytt till alla dom och sen åkte vi hem och fixade oss lite. Mötte upp Lappalainen och Emma och sen åkte vi till nån superhöjd i aspudden. Vi fick typ klättra i snömodden för att komma upp och pypy ångrade lite sitt skoval ;) hahaha. Väl på toppen var vi INTE ensamma. Och när fulla ungdommar började smälla raketer på båda sidorna om oss visste vi inte riktigt vart vi skulle ta vägen. Läskigt. Dom på vänster sida om oss vart dom första att smälla av en som inte åkte iväg. Vi han ju vända oss och springa en liten bit men den lilla mörkhyade killen som hade tänt på ja han slängde sig i snön och la av den bästa kommentaren ever och så spontant: "Nu är jag vitare än jag någonsin varit!" hahaha som vi garva han var helt täkt av snö.. :) Var sjukt mycket roligare IRL. Sen var det back to sister för vi tänkte att där var ju säkert mamma och pappa men dom hade precis åkt och då dog mattes lilla bil.. faaaaan så där stog vi. I säkert en timme om inte mer. Sen kom iallafall mini lappalainen och hämtade oss (TACK NICKE) Jag höll på att förfrysa mina händer. I korta drag var det vår nyår. Bilder kommer när jag lagt över dom på datorn. Jag har faktiskt blivit duktig på att komma ihåg att fota! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0