Handlat

Dagen har bjudit på shopping. Först av allt klippte jag min farmor. Hon är så otroligt söt och snäll jag verkligen älskar henne. Och det känns som att vi kommit varandra mycket närmare tack vare att jag klipper henne rätt ofta =) Efter det åkte jag till liljeholmen och mötte upp pypy för att byta mattes julklapp, hittade en jätte fin t-shirt men nu var det ju rea så den var mycket billigare så jag köpte även ett par jeans och en tjocktröja till mig för pengarna jag fick av farmor =) woho. Efter det åkte vi hem och matte skulle käka middag med sin pappa och syster så pypy åkte och köpte smörgåstårta och partysoda till oss och så åt vi det *mums* När vi hade käkat klart kom matte hem, vi samlade ihop panten jag sprang ner i tvättstugan och drog igång tvätt och sen åkte vi till MAXI och handlade massa mat. Så nu klarar vi oss förhoppningsvis till den 25e haha. Men vårat tvättställ har brakat så i början på nästa vecka är det prio ett att åka till IKEA och handla ett nytt. Det vi har är fem år gammalt så det är ju inte extremt konstigt att det gav med sig.. När vi kom hem igen efter att handlat mat gjorde vi iordning blåbärspaj och vaniljsås =) det var vi värda =D haha och sen han pypy göra en ansiktsmask på mig innan hon åkte hem. Det var så skönt att jag nästan somnade men ändå sitter jag här flera timmar senare. Iochförsig har jag precis hämtat upp tvätten. Vi har ju som sagt inget tvättställ så jag var tvungen att låta allt hänga kvar i tvättstugan för att torka. Imorgon är det jobb som gäller och fast att jag bara har sex pass kvar har jag ångest. Inte bra. I helgen jobbar jag även min sista helg!! =) WOHO!! Nu ska jag gå igenom alla mina bloggar som ligger i mina favoriter och sen ska jag hoppa ner i sängen och hoppas på att somna bums. Men stor risk.. :P Natti!!



Traaaasig, inte så fräsht att kläderna tar i golvet tycker jag.. =P



En bild från precis just nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0