Helgen

Jag har haft en helt underbar helg! =) Däför har jag varken bloggat själv eller läst de bloggarna jag följer... Nu har jag dock haft lite dötid och hunnit ikapp med de jag låg efter ;) haha Så nu tänkte jag uppdatera er vad min underbara helg bestått av =)

Fredag:
Jag var och hälsade på mormor på sjukhuset med mamma och lillebror. Hon låg isolerad ensam i ett rum för tre pers men det tyckte hon va skönt så förutom ryggont efter att spenderat lång tid i sängen mådde hon relativt bra och "känner inte själv" av hjärtat. Var så mysigt att träffa henne och försäkra sig om att hon inte var allt för dålig. Efter det åkte jag, lillebror och pypy och tränade och efter det var det brottom hem och duscha för sen bar det av mot älsklingens bror där det bjöds på middag och massa gos med valp! Det första kyra gjorde var att visa att det var hon som bestämde så efter det var han lite skraj men oj så gosig. Vi kollade på film och gosade massor. Lagom till att vi skulle gå så vågade han faktiskt gå fram till kyra. Dom kommer få fina bebisar när han är könsmogen. Kyra ♥ Milo



Jag köpte fina blommor till älskade mormor



Skylten som hängde på mormors dörr!



Pytteliten Milo! Rädd för stor Kyra ;)

Lördag:
Vi fick besök av Smilla, Colin och Rikard, smilla har gått och blivit papegoja och Matte tyckte det var riktigt kul.. haha. Sötaste ever.




Sen kom Mulle och Bella och när Madde kommit hem från Riga kom hon också och vi gick alla ut och käkade en riktigt god middag på Olearys i huddinge. Sjukt trevligt! Efter det åkte vi hem och drack kaffe med Mulle och Bella. Riktigt trevligt! =)

Idag, Söndag:
Idag tog vi lång sovmorgon och låg kvar i sängen och mös riktigt länge =) Skööööönt! Jag älskar helger när man vaknar och mannen är kvar i sängen =) Efter det kollade vi nyaste Big bang theory och sen åkte vi och fikade med Mattes morbröder på röda cafét. Nu har vi nyss käkat middag och drivit med liten pypy som var as nervig inför en första dejt =) Lycka till gums det kommer gå toppen de vet jag =) Vem vill inte ha en smurf i garderoben lixom ;) haha.

Hoppas ni alla haft en lika underba helg som jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0