IKEA

Dagen har bjudit på IKEA med madde och Colin. Sötaste ungen har inte gnällt mycket alls! Och suttit i vagnen mestadels hela tiden. Duktiga Colin! =) Det slutade med att vi hade två kundvagnar och en barnvagn.. hahaha Jag fick ihop till två kassar och ett nytt tvättställ! Madde tror jag slutade på tre kassar plus alla paket som innehöll möblerna :D Nu är jag sååå sugen på att åka dit och se hur det kommer bli.. men man kanske ska vänta på att dom får komma lite iordning? ;) haha. Det kommer bli så sjukt fint! Och vi kom fram till att jag faktiskt inte alls hittar på ikea och jag kom nu fram till att madde är min nya ikea guide! Dock är detta inget vi gör om ofta, då blir vi fattiglappar! haha :D

Jag vart hämtad av matte och hasse och vi åkte och hämtade thai-mat och åkte hem. Nu sitter jag i soffan död med ont i ryggen och feting mensvärk och matte har gått och lagt sig. Jag ska faktiskt snart joina honom. För jag är slut!

Stackars mormor ligger på sjukhus sövd i spanien! Jag är sjukt orolig och ledsen och känner att nej jag vill inte det här. Nu får dom laga henne och skicka hem henne till sverige. snälla!

Jag bjuder iallafall på lite av det som kom med mig hem från IKEA:





Laptop-kudde till både mig och matte. Och shit va den är skön! I LOVE IT!







Dom är min färg!! Och karaffen är samma färg som skålarna men det vart liksom inte så på bild..



Och detta ska upp på väggarna i köket! Kommer bli sjukt fint men jag visar bilder när det är klart också :)



Och dessa fiiina :)

Berättade jag att de sålde mitt te på jobbet för 10 kr paketet? Jag som dricker så sjukt mycket te och knarkar det friskt varje dag ;) jag var ju tvungen att fynda! :D såå det vart 5 paket te :P haha suckers (BTW nu är det 1 pass kvar sen slutar jag) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0