jaaaa

Här har det inte hänt mycket kan jag lova :P igår var jag i skolan och idag har jag fixat praktikplats och tränat.. Det är väll det som är värt att nämnas.. Nu håller jag på att plocka och fixa för att lätt kunna dammsuga och skura imorgon. För imorgon kväll kommer det flickor hit =) Ska bli så kul! Det är de gammla tjejorna som jag umgicks med dagligen under gymnasit och nuförtiden blir det inte att man ses lika mycket.. Den av dom jag fortfarande umgås mycket med är ju pypy.. Så hon ska hjälpa mig att fixa imorgon =) Myys. Det bjuds på tilltugg och champagne! Så nu hoppas jag bara att det är alla fina flickor som kommer =) Nu ska jag återgå till mitt plockande! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0