Jobbat

Idag har jag: klippt valle, käkat middag med matte och nästan hela hans tjockasläkt ;) och så har jag jobbat. Nu är det bara 4 pass kvar!! :D mindre än två veckor! Så jävla skööööönt! Imorgon kl nio när jag går hem har jag bara tre pass kvar det kommer kännas sjukt konstigt och detta är min sista helg.. Fattar ni den. Helt sjukt skönt! :D Jag har inte så mycket mer att skriva om.. förutom att jag igår bastade lääänge med hårinpackning hemma hos mamma och pappa, samt rakade benen och tog hand om mig själv :) underbart! Och nu är håret aldeless mjukt :) Mkt bra! Och så lagade jag flygande jacob för första gången och det vart super gott :) sjukt nöjd! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0