Jobbig dag

Igår var en sjukt jobbig dag.
Först var det begravning kl 13.00 för underbara Nicole Wallén. =( Vila i frid min fina vän.
Efter det var det raka vägen till jobbet för att jobba 15.30-22.00 Som tur var gick dagen fort men jag var på bristningsgränsen hela dagen. Uscha. Men det orkar jag inte ta itu med nu.

Idag började skolan efter ett välbehövligt jullov =) Nu är vi feting taggade och kommer tillbaka och strävar efter fler MVG'n =) Vi kommer nu gå i skolan mellan 2 och 4 dagar i veckan och har inte alls samma struktur som förr.. och schemat är inte ens klart.. suck.. MEN!!! VI ska få gå och kolla på en operation!! =D så som dom gör i greys anatomy! Vi ska få sitta på läktaren och kolla på när dom opererar. Det ska bli så jävla kul!

Nu ska jag nog ta och sova bort 2 timmar så jag orkar med mitt extremt tråkiga jobb sen. 18-22 näst sista passet!! :D :D :D :D :D Ingen kan fatta hur lycklig jag är! Nu ska allt bli bra! Nu ska det vara full fokus på skolan och mitt liv och att må bra! Its all about me ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0