Ledig

Idag har jag varit ledig =) vart as skönt. Sov halva dagen haha sen har jag gjort massa nytta. Tvättat kläder fixat all disk. Letat efter en artikel till skolan och sökt lite efter en praktik plats. Imorgon ska jag ringa igen efter praktik. Hoppas verkligen dom kan ta emot mig jag orkar inte leta massa massa. Måste snart börja ta etu med skoluppgifterna så att dom blir klara innan praktiken börjar. Vore as skönt med att ha klart allt innan dom dagarna börjar. Slipper man stressa.

Jag har ont i magen också, vet inte riktigt vad det är.. Misstänker träningsvärk men det kan ju va nått annat.. Känns riktigt skumt faktiskt. Men egentligen vad annars skulle det vara? Nu ska jag ta meh en promenad med kyra och sen duscha och gå och lägga mig så jag inte är så trött imorgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0