Sällan

Den här helgen har gått fort som vanligt. I fredags vart det mysmiddag med mannen. Biff med potatis, sås och champinjoner. Super gott. Sen vart det soffmys och sängen. I går hade jag jag ju tjejerna över och då flydde matte fältet. På dagen var vi iochförsig i salem och firade mattes systersons 1års dag så det vart raka vägen hem och panikstäda för mig efter det. Pypy kom och hjälpte mig och sen dukade vi upp för flickmys. Det bjöds på allt från ost och kex till bubbel. Vi fick kommentarer som "man hade ju kunnat hoppa över middagen" haha så mycket hade vi handlat. och kanske överdrivit lite.. :P Idag har jag städat upp allt, sen fick jag för mig att baka macarons men det gick åt helvette så nu står en bakmaskin och ny elvisp högst på önskelistan. Jag får verkligen inte till marängen.. Sen vart det pizza till middag och efter det fick matte för sig att han skulle klippa och tvätta kyra. Ja det behövdes. hon luktade skunk innan!! Så nu är hunden fin och jag måste återigen städa för att kunna gå och lägga mig.. Jippi!!

Imorgon är det skola som gäller. Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0