Shajse

Jag är trött. Känns som att det är en väldigt vanlig fras i mina inlägg nuförtiden.. haha. Jag har idag spenderat nästan hela dagen i skolan med en klasskamrat som jag håller på att göra ett arbete med om HIV. Vi kom inte jätte långt fast att vi va där mellan 10 och halv fem.. haha. Efter det hämtade jag HM paket på posten och gick hem och knuffade in mannen i duschen. Sen åkte vi till Syster som fyller 24 idag =) Grattis maaaaalin =) Där fick vi super duper god middag och jag ett träningspass i stickad kofta springandes med tung unge. =D haha. Svettig som få när jag skulle gå, stog jag som vanligt i hallen och babblade om ALLT i en timme påväg ut bara... =P Men men det blir så när man ses så sällan.. Nu ska jag hoppa isäng eftersom jag ska upp till skolan imorgon igen. =) Känns sjukt skönt att gå i skolan nästan varje dag och sluta så pass tidigt att man hinner göra massa på dagen ändå! Me like alot! Kanske ska ta och plugga tre år till???? ;) hehe NÄ, Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0