Städa

Jag känner mig så grym just nu. Jag bara löser alla problem och fixar och donar. Just nu ligger tvätten i färghögar på g in i maskin. Diskmaskinen är på. Jag måste bara boka tvättstugan för lakanen och sen dammsuga och torka överallt. Jag är nöjd. och sjukt duktig. Måste gå förbi banken också när pypy kommer. och innan vi går och tränar. Måste sätta in pengar.

Igår när jag jobbade började jag tänka på vad min blogg egentligen ska handla om. Många bloggar ju antingen om shopping eller träning eller sina barn.. Jag känner inte att jag bloggar om någonting egentligen.. Jag skriver om vad jag gör, typ som en dagbok. Men jag har ju inget intressant ämne som drar folk hit. :S Hmm. Varför läser DU min blogg? (lämna en komentar, du kan va anonym om du vill) Vad tycket du att jag ska blogga mer om? eller ha som typ "huvudkategori"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0