Fucka ur!

Min shoppingnerv har kliat satan de senaste dagarna så idag bestämmde jag och Nett att vi skulle ta en sväng till kungens kurva och tyresö. Måste ju bara säga att faan va jobbigt det ska va att dra in pengar när de är så jäkla lätt att spendera dom.. :P hahaha. Underbart att min älskade man hade jobbat lite extra och lagt i min shoppingplånbok ;) Jag har brännt mer pengar idag än vad jag gjort de senaste veckorna tillsammans.. Jaja ibland sår man fucka ur. Om man har råd är det ju helt okej ;P

Jag shoppade 3 par amnings BH:ar, snygga och sköna så då va jag ju tvungen.
Sen köpte jag ett par mamma-shorts som var super sköna i mjukis material.
Ett par mamma-leggings. Och massa gulligt till skrutt i magen :)
Jag köpte hundmat, ben och bajspåsar till kyra.
Sen åkte vi till tyresö och gick loss på INZO's lager :D Har inte vart där på en evighet så jag köpte på mig massa blekning, ögonfransfärg, shampo & inpackning och en ny nagelfil (som jag verkligen behövde!)

Massa bra och nödvändigt ;) Jag har dock en del kvar som jag vill köpa till lill skrutt så jag måste gå lös på typ babyland någon dag också. Men det kanske får vänta tills jag varit i spanien..

Som avslutning på dagen köpte jag en glass och coca-cola till min man :)
Imorgon ska vi till MVC spännande.
Och eftersom det nu bara är 6 dagar kvar till ultraljudet så köpte jag lite rosa till skrutt idag :) Så om vi får se nått vi inte förväntat på måndag så hinner jag åka och byta :)





Den här rosa ska jag trycka nått fräckt på :) Men det kanske blir när skrutt kommit ut..

Och titta vilket fint sett Nett köpte till lillskrutt :D Så otroligt söt!
Tack Nett!

Fram:



Bak:



Hoppas att ni haft en bra tisdag för det har jag.
Nu värker min rygg satan bara :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0