Måndag

Idag har det inte hänt så mycket.
Pypy kom över. Vi pantade, handlade, käkade på E4 baren, handlade lite på apoteket
Sen hem igen. Matte gick och la sig för att kolla tv vid halv åtta men somnade ganska fort,
Tror han somnade innan åtta :P haha Så nu snarkar han högt där inne..

Själv försöker jag sortera ut lite bilder att framkalla.
Försöker fylla i "boken om mig" till Siri också.
Allt fram tills hon föds tror jag är lättare att fylla i innan hon kommer ut än att försöka minnas tillbaka sen.
Ska bli kul sen när boken är klar :) Kul att se tillbaka.

Imorgon blir det Mulle meck parken med Nett, Levi och Wilda :)
det blir nog kul, hoppas jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0