mobilblogga

Idag har jag och Nett vart på babyproffsen och ikea. Shoppade lite småsaker men tror aldrig att jag någonsin kommit ifrån ikea med så lite saker förr. Dock kom jag på efteråt att jag också skulle köpt små lådor som man kan stoppa i malmbyrån. Till Siris kläder mäst. Strumpor till bebisar är ju så små så det skulle nog va bra att ha mindre fack till så små kläder. Men jag får ta det nästa gång. För jag vill även köpa hem lite mer nya krukväxter. Det blir så mycket mer hemtrevligt med blommor i fönstrena. :) Imorgon bär det av till tumba för lek med Madde, Smilla och Colin. Nett, Wilda och Levi ska med också. Kul. Dock ska jag gå upp kl nio så det är nog bäst att jag hoppar isäng nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0