MVC

Idag har vi varit på mödravårdcentralen och träffat våran barnmorska ann-catrin :)
Vi lyssnade på hjärtat som slog super fint och mätte magen som låg precis över mitten kurvan.
Det känns så underbart bra varje gång hon säger att bebis mår bra och växer som hon ska.
Man blir lite lugnare då :P Nu får det gärna bli måndag så vi får se lilla skrutt igen :D
Haha. Jag är som ett barn innan julafton. Kan inte bärga mej eller tänka på nått annat.
Men snart är det måndag! Bara 4 dagar kvar :D

Sen fick jag hem en napp på posten för att jag gillade MAM på facebook :)
Tack tack MAM :)



Jag började städa här hemma idag också men hann aldrig klart.. Så det står på schemat för imorgon.
+ att jag måste posta ett viktigt brev till mitt förra jobb. Om min föräldrapeng.

Jaja, nu ska jag väll försöka sova kanske :P Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0