Ny vecka..

Igen.. aja..
Här är påslakansetten som jag och Nett sydde förut :) Fina va!
Man ser ju inte exakt men jag får visa sen när jag bäddar med dom.. :)



Imorgon ska jag ta en fika med syster och sen äta middag med min älskling =)
Vi firar nämligen 6 år imorgon =) Visst har vi haft våra upp och ner och hit och dit och en sommar då vi inte va tillsammans men jag tror allt det gjort oss starkare =)
Han finns alltid där för mig när jag behöver honom och det finns faktiskt ingen annan som finns där för mig på det sättet som han gör. Fan va jag älskar honom =) Och snart har vi vårt kärleksbarn! Helt sjukt!

På onsdag ska vi till barnmorskan också. Då ska jag få mitt papper så jag kan flyga och så tror jag hon ska mäta magen och sådär.. Undra om vi får lyssna på hjärtat igen?

Och nu är det bara en vecka kvar tills 3D ultraljudet =) YEY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0