One to go

Måndag idag och på onsdag åker jag :)
Kommer sakna min man och hund så galet mycket men det ska bli skönt att komma iväg en sväng.
Än så länge har jag ingen resfeber men det kanske kommer. Hoppas flygresorna fram och tillbaka går bra bara.
Men det tror jag eftersom man ändå får flyga så långt in i graviditeten som fyra veckor innan Beräknat förlossningsdatum..

Idag har jag öppnat resväskan och påbörjat packningen.
Imorgon ska jag packa klart så jag kan fundera om jag glömmt nått också.
Sen har jag tvättat kläder och diskat och fixat.
På kvällen bar det av till kungenskurva för middag och bio med Nett, Elin och My.
För mig vart det panda express till middag :D Så himmla gott.
Och sen kollade vi på Brides mades.
Hysteriskt rolig film. Jag rekomenderar alla att se den. Bästa på LÄNGE!
Jag skrattade så mycket så att jag grät! Stackars Elin som fick sitta brevid mig :P

Nu ska jag hoppa isäng så jag kommer upp imorgon. Ska klippa farmor kl 12.



Tjockis + Kyra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0