Onsdag

Hej alla underbaringar!
Idag är det onsdag och exakt två veckor kvar tills jag åker till spanien!
Nästa sak att längta till :P haha
Viktigt att ha många delmål i graviditeten så den inte går så sjukt långsamt! :P

Idag ska iallafall jag och min fina man gå på handledarutbildning!
Ska bli sjukt tråkigt och jag fattar inte hur jag ska kunna sitta still i 3 timmar..
Men det ska iallafall bli skönt att ha det gjort!
Jag har tänkt att vi ska gå den där handledargrejen ända sen februari då matte fyllde 24 men det har inte blivit av.. Jag har skjutit upp det och tänkt att jag inte har råd att ta körkort just nu.. Men med handledar utbildningen så kan jag ju iallafall köra hur mycket som helst och böckerna ska jag få låna av nett och egentligen så betyder ju det bara att jag kan köra och plugga hur mycket jag vill och att jag kan ta körkortet inom 5 år.. Så jag behöver ju inte stressa för att få det gjort på en gång..

Jag kommer alltså ta det i min egen takt.

Nu ska jag städa lite här hemma för imorgon kommer två sötnosar hit och sover över :)
Jag kan ha tagit vatten över huvet.. Gravid och barnvakt till två. Men det ska nog gå bra. Haha.

Hoppas ni får en underbar onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0