Underbara helg!

Nu är den slut.
Efter att vi segat klart i soffan igår så hade vi en otroligt trevlig eftermiddag och kväll.
Vi åkte till The Target som ligger i västberga och sköt pistoler med suss, madde och roffe.
Först tänkte jag att jag vågar nog inte men det är ju kul att titta på när matte skuter..
Men sen sa matte när vi stog där att jag betalar för dig med så du tar samma paket som mig så jag vågade också! :P Haha. Dock så blundade jag varje gång min pistol small av bara av ren reflex så jag fick bara 13 poäng matte vann och han fick 25 poäng :) Efter det så drog vi hela bunten till nygammalt och åt middag SUPER mysigt.
Sen åkte jag, matte, madde och suss och hyrde film som vi åkte hem till oss och tittade på.
AS trevlig kväll med andra ord!
Jag älskar min svvärfamilj så otroligt mycket. Jag kunde inte fått någon bättre.
Är så sjukt lycklig att jag har dom.

Dagen idag har spenderats i Eskilstuna med Nett och tjejerna hos tjejernas kusiner.
Mycket trevligt. God mat och fika och matte och uffe fick mecka lastbil ifred hemma :P

Imorgon kommer pypy hem från finland.
Sen kanske jag ska städa lite?
Ett måste göras som står på listan är iallafall panta.
Vi har nu 7 stora påsar med pant. :P

Här är min underbara älskade man på the target:





Fy fan va jag älskar den mannen.
Pappan till mitt barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0