What!

Vad hände igår??
Jo just det, jag var i mulle meck parken med Nett, Wilda, Levi och Peter (Netts bror) med familj.
Den var super liten och inte alls vad vi hade förväntat oss.. Så ja, vi var bara där i 1½ timme.
Sen åkte vi och lämnade Levi, hälsade på hos Netts mamma o pappa och sen hem till Nett och laga mat.
Jag lagade korvstroganoff och dom gillade det massor :)
Sen kom jag faktiskt isäng kl tolv!
Kors i taket!
Säkert för att jag inte satte på datorn efter att vi kommit hem..
Så idag tänkte jag inte vara sämre!
Jag ska försöka ligga i säng innan tolv (alltså gå in i sovrummet 23:55 :P) Haha.


Idag kom Tjocka Peter (Netts pappa, vi kallar honom det för det blir lixom den direkta översättningen från hans ungerska smeknamn) och hämtade mig sen åkte vi till Nett.
Dit kom även Madde, Smilla & Colin :)
Vi hade en super mysig dag och det är så skönt när barnen kan springa omkring och leka med Wildas leksaker :P
Smilla var super blyg och sa inte så mycket.. Men hoppas det släpper snart när hon träffat Nett några gånger.
Hon är ju så jäkla söt när hon sätter igång och snackar! :) Massa hembakta bullar fick lilltjejen i sig också :D

Imorgon blir det nog IKEA.
Men jag hoppas på att komma ihåg att blogga imorgon så det inte bara blir så här långa inlägg hela tiden :P
Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till Spanien!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0