23 år..

Halloj!
Ja, då var man ett helt år äldre igen.. :P haha
Sjukt va fort tiden går.. aja. Lite närmare oktober iallafall så det är skönt..
Kändes ju som en evighet tills jag skulle fylla år för bara en månad sen.

Jag hade iallafall en jätte trevlig kväll igår.
Jag hade ju inte planerat någonting eftersom 13 juni bara dök upp helt utan förvarning kändes det som.
Så jag ringde och smsade familjen och sa att de som ville fick möta upp oss vid grekiska kl 6.
Och helt sjukt nästan alla kom! Vi vart 14 pers.. På bara någon timmes varsel!
Mysigt värre! :) Trevligt att så många bryr sig om lilla mig! :)
Enzo var helt vild och kastade sig fram och tillbaka i soffan :) haha Mysunge!
Tack till alla som kom och gjorde min kväll!! Och tack för alla presenter!
Så fina! Usch va bortskämd jag känner mig ibland! Men det var kul :)

Idag har jag känt några buffar på utsidan av magen!
Så snart kan nog alla känna bebis! :D
Just nu är det väll jag som känner eftersom jag kan vara snabb med handen när jag känner henne innifrån.. Men snart kan nog alla känna när hon blir lite mer aktiv.. =) MYS!
Och nu är det bara 27 dagar kvar tills vi får se henne igen! YEY!! Jag längtar!!
Och efter det blir det nog en tripp till spanien för lite bad och slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0