Åh IBLAND!!

Ibland är jag ju så grym.. Hur lyckas jag?
Hahaha
Jag fick MVG i betyg i näringslära :D
Jag är så jävla stolt över mig själv!
Jag trodde verkligen inte det eftersom jag tyckte det var så otroligt tråkigt..
Men jaa, jag överraskar mig själv! haha

Igårkväll sydde jag och Nett lakan till spjälsängen och vaggan också :)
Så duktiga. Och det vart så fint!
Jag hade nämligen ett ensamt påslakan och eftersom vi har en stor säng med två täcken bäddar jag alltid så att det matchar. Och det lakanet var så fint så då var det ju bättre att jag sydde om det till något användbart :)
Sen hämtade jag ut ett paket med massa bra-att-ha-saker som jag beställt till bebisen.
Snart har jag nog det mästa. Känns jäkligt skönt faktiskt :) 

Och idag har jag epilerat benen :) haha
Driftiga jag. Just det jag ringde faktiskt min barnmorska idag också
Hon ska fixa ett papper till mig så jag kan åka till spanien med gravidmagen.
Om en vecka ska vi dit igen och då ska jag få det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0