Dålig update

Oj va dålig jag vart på att uppdatera på senaste..
Har iockförsig inte haft galet mycket för mig..
Sitter mest och håller på med skolarbetet och det är verkligen dötrist!
Jag hatar näringslära. Men tydligen var jag lite bättre än jag trodde ändå..
Igår skickade jag in en uppgift och fick VG+ på den.. Och idag skickade jag in nästa.. Hoppas på bra betyg på den också så kanske jag får mer än G.. Men jag tycker att det är sååå tråkigt så strävar egentligen inte efter ett jätte högt betyg.

I måndags så bokade jag och mamma in våran sommar resa :D Jag, mamma och farmor ska åka till Spanien :D Yey!! Den 27 juli till 4 augusti. Ska bli såå skönt! Nu ska jag bara ta reda på om min barnmorska kan skriva ett intyg till mig eller om jag måste gå till en läkare och få ett intyg. Tydligen måste man ha ett intyg om att graviditeten framskrider som den ska utan problem.

Imorgon är det midsommar och änsålänge är väll inte planerna helt spikade. Men det ser ut att bli grillning i sällskap av goda vänner. Vi får se vart bara :P Hoppas ni får en härlig midsommar!
Och jag ska försöka bli bättre på bloggandet! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0