Gillas?

Nu är den nya designen uppe!
Gillar ni den?
Det är liite småfix kvar men det är såhär den kommer se ut. =)
Jag tycker att den är JÄTTE fin! =D

Igår var en lång dag!
Den började med att Suss kom och hämtade kyra och nett kom över.
Vid tolv började vi röra oss mot söder. Nett körde i stan men vart lite stressad =)
Men hon var ändå super duktig. Hon fick va min stand by man eftersom matte var tvungen att köra studenter och kunde inte följa med. Vi var hos barnmorskan i ca 40 minuter och pratade massor och sen fick vi lyssna på hjärtat! Helt sjukt! :P haha Tänk att hon ligger i mig?! Knasigt.
Eftersom matte inte kunde följa med så tvingade jag Nett spela in när vi fick lyssna på hjärtat. För jag vill ju inte att han ska missa nått sånt! Så nu har han sett det på film istället och då tänkte jag dela med mig till er också! =)



Efter att vi varit på mödravårdcentralen så åkte vi typ runt överallt. Vi åkte till kontoret och hälsade på mamma, pappa och farmor var där också. Vi skulle nämligen hämta min plånbok och sen åkte vi och hämtade ut ett paket, gick på apoteket och handlade. Sen hämtade vi Wilda i skolan och kyra hos suss och madde. Så det var fram och tillbaka och runt runt hela dagen! På apoteket fick jag köpa järntabletter för tydligen har jag dåliga järnförråd sa min barnmorska. Så nu ska jag ta en om dagen. Ska bli spännande och se om jag kommer ihåg att ta den men jag ska ställa alarm på mobilen tror jag så att jag kommer ihåg!

Igår rullades min mormor in på operation också. Håller alla tummar och tår att allt har gått bra och att hon mår bra. Hon skulle förmodligen inte komma upp på avdelningen igen förens idag på morgonen så snart hoppas jag på att få höra något. Älskade mommo!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh vad kul att höra.....

Puss på er, alla... <3

2011-06-02 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0