Helg igen?

Känns som igår jag fyllde år och nu är det helt plötsligt fredag igen..
Vart tar tiden vägen? Och snälla ge mig sommar sol och värme!
Inte kanske sån värme som var eller jo men med lite vind! =)
Nästa vecka ska jag ta tag i mina skol uppgifter och få dom inskickade!
Mycket viktigt så jag kan göra provet veckan efter det.


Lilla skrutt lever loppan i min mage nu för tiden =)
Och jag kan känna det! :D YEY!!
Varje kväll sätter hon igång och håller på tills jag går och lägger mig.
Mysigt! :D Snart, snaaaart ska vi få se henne igen.
Jag längtar så mycket och räknar verkligen dagarna!
Kanske tjatar lite också :P haha
Men nu är det bara 24 dagar kvar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0