Långhelg!!

Oj va lång helgen har varit!! Men va fort den gick!
Och vad har vi gjort? Inte mycket känns det som..
Haha jaa lite har man väll fått gjort.
Idag var vi iallafall och hälsade på mormor på sjukan.
Hon verkade lite halv pigg.. Får se hur det går, om hon får komma hem imorgon. Hoppas på det så hon slipper ligga där och lyssna på andras klagosång. Efter sjukan vart det hem till syster och grilla massa MYS va det. Förutom att jag välte hela min tallrik med mat i mitt knä.. Så jag vart massa kladdig.. aja tur att det fanns mer ´mat och hungriga hundar som gärna åt det som jag skakade av mig på marken :P haha. Sen kom jag väll hem vid tio skööönt var det. Städade lite och tog en dusch. Imorgon ska jag iväg och träffa älskade Madde så jag skulle vilja sova nu men efter en lååång helg med sena kvällar känns det omöjligt. Ska iallafall försöka snart =)

Hoppas att ni alla haft en underbar helg! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0