Måndag!!

Hej alla glada!!
Just nu känns allt väldigt bra! :)
Jag har nämligen skickat in den sista uppgiften i näringslära och har bara provet kvar.
Hoppas jag får någolunda bra betyg på den här uppgiften också..
Håll tummarna för mig :)
Imorgon ska jag göra provet och sen får vi se hur det går och ifall jag kanske måste kompletera någonting.
Hoppas att allt går bra och att jag slipper kompletera.
Just nu sitter jag och väntar på min man som är och köper sallad. Ska bli super gott med sallad till middag idag :)

Säg hello to my little friend!



Den här krämen använder jag flitigt!
Jag fick den i födelsedagspresent av min fina vän Jeanette
Den ska förhindra och reducera bristningar.
Jag har ju redan fått ett par så jag smörjer mig varje kväll med den här och hoppas att dom ska bli mindre och att jag inte får några fler. Dock stör faktiskt inte bristningarna mig ett dugg än..
När jag sen fött ska jag gå ner i vikt och få tillbaka en kropp som jag är någolunda nöjd med och om man då har några bristningar.. jaa.. Då har jag ju ett barn istället.. :)
Vi får se hur det går med denna. Kommer använda den fram tills minst två månader efter bebis kommit.

Här är tjocka magen! :)



Jag längtar sååå :)
Nu är det bara två veckor 14 dagar kvar tills 3D ultraljudet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0