Adelsö

Lördag igen.. Känns lite som att det är lördag var tredje dag.. :P Haha nejmen tiden rullar på kan man ju säga.. Jag fick iallafall läsa sjukvården nu =) Yey! Så nu kommer jag att läsa sjukvård och geriatrik och så kommer jag ta en sommarkurs i näringslära och så kommer jag läsa lindrande vård i höst och då blir jag klar tidigare.. Ca en månad tippar jag på. Dock funderar jag på att söka matte B också till hösten så att jag får ihop 200 poäng och får csn för heltid.. Det vore grymt, och sen om jag vill bli sjuksköterska så har jag redan matte B och slipper läsa in det innan.. Vore bra.

Ikväll har vi vart ute på Adelsö och ätit middag med mattes pappa. Mysigt. När det blir sommar och varmt kommer det bli oftare, då är det SUPER härligt där. Nu är det svin kallt :P haha.

Imorgon blir det middag hos mina päron =) Najs! Då blir det tacos! Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0