Ångest

Idag va jag på upprop i skolan.. haha jag har ju bara gått där i ett år så.. Nä men man fick faktiskt reda på massa bra. Dock så fick jag reda på att kursen sjukvård är den som ligger på hösten och istället för att bli klar 9 oktober så skulle vi nu ha praktik v 39-42. Detta gillade jag INTE!! Så nu har jag möjligheten att plugga sjukvården nu istället, det fina kruxet i kråksången är bara att jag då måste fixa praktiken själv!! Och vad det gäller landstingsplatser så är det typ omöjligt att få om man inte tar det som skolan delar ut.. JÄVLA SKIT!! Dock har jag ju två kontakter som jag då genast ringde, den ena kunde inte hjälpa till så nu hoppas jag verkligen att min morbrors fru kan hjälpa. HÅLL TUMMAR OCH TÅR!! Jag måste verkligen få det. Hon är mitt sista hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0