Ångest

Två dagar kvar på praktiken.
Idag var jag hemma pga illamåendet.. Vill ju inte smitta någon om jag skulle va magsjuk.. Men ingenting har kommit upp och det är ju positivt. Just nu mår jag bättre så hoppas det håller i sig.

Jag har super mega ångest inför psykologiarbetet. Har suttit hela dagen med papperna i knät och inte gjort ett skit. Jag har så svårt att komma igång och jag hatar det. Just nu känner jag för att betala någon för att göras det åt mig.. Men vem skulle det va.. Usch. Sjukt jobbigt och ändå är det bara fyra uppgifter och jag kommer bara göra G-nivån den här gången. Jag måste få G men egentligen inte mer.. Usch usch usch.. Ge mig styrka och ork!!

Snart måste man börja laga middag också, fan va jag känner mig omotiverad till allt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0