Duktig Sarah

Idag har jag städat och tvättat =) Nu är det nästan helt rent överallt!! Jag har tillome dammsugit under sängen, kylen och ugnen! Otroligt skönt! Sängen ska bäddas rent och spisen ska torkas av sen äär det klart. Tänkte låta matte ta spisen.. Men ja, vi får väll se hur det blir med den saken.. Han fick plötsligt huvudvärk när jag bad honom.. Och då har jag gjort ALLT annat.. :P haha För hos oss så är det jag som stär för det mästa.. han får bidra med lite pengar ibland =) Snart ska vi mysa i soffan med chips och dipp! Och film! Jag vart galet sugen på chips och dipp =) Mums! Imorgon är det skolan som gäller och sen arbetsintervju!! Håll tummar och tår för mig för jag vill verkligen ha det!!! =) Nä nu ska jag gå och bädda och föna håret. Jag har nämligen precis hoppat ur duschen. Natti!!


Kommentarer
Postat av: Madde - Mamma till två små skitar

Hittat Colins napp ? =P

2011-03-14 @ 00:01:22
URL: http://madeeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0